Jamaican patios bad words (swear words) are very colorful and are usually very descriptive of the moment. Over the years Jamaican Christians have come up with their own alternative “colorful “ words to these bad words. Here are our picks for the top 12 Jamaican Christian bad words. Are any Jamaican Christian bad words missing on this list? We want to hear from you!
- Baxcovah – “It tun ovah to Baxcova” “A whey de Baxcova yuh a do”
- Back-foot – “Back-foot, Im lick di cyar to!!!” “Mi back-foot, a whey im seh im a do”
- Blouse and Skirt – “Mi see ah Blouse and Skirt crash dun a di road” “Blouse an skirt de food almost bun up mi tongue”
- Blow-Wow – “Ah wha di Blow-Wow yuh a do” “Nuh mek me gi yuh a big blow-wow lick”
- Bumbaart –” Da bumbaart ting ya nah wuk” “Ah whey di bumbaart yuh a tell mi”
- Brown dawg – “Tap chat Brown dawg foolishness” “Dem tief de cyar to brown dawg”
- Blousenaat – “Dat Blousenaat bwoy a wan liad” “De cyar ah mek som blousenaat noise yuh see”
- Faah-lee-tee” – “Ef ah lick yuh yuh Faah-lee-tee” “Ah wha de Faah-lee-te uh ah seh”
- Forty Leg – “Ah wha de Forty Leg happen to yuh hair” “Ah who de Forty Leg bruk de plate”
- Kiss-Mi-Neck Back – “Kiss-Mi-Neck Back she fall dung pon di groung!!!” “Kiss-Mi-Neck Back mi neva mean fi do dat”
- Whatsitnat – “Ah wha di “Whatsitnat” yuh a duh?” “TheWhatsitnat ting bruk innah mi hand”
- Raaah – “Raaah, whey yuh tink yuh ah do” “Ah di raah yuh a do”
Are any Jamaican Christian bad words missing on this list? We want to hear from you! Tell us by leaving a comment below.