Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group

Hi All

For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

oh yes i am!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: mi deh pon modified bedrest

FT you haffi mine enoh? After Bubba arrive you can go back to doing what you was doing before. You muss follow instruction till then.

Aye sah
    Hurt people, hurt people.

Comment

<span style="font-style: italic">*sending positive happy thoughts to tickla and bubba*</span>

<span style="font-style: italic">All Glory to The Hypnotoad!</span>

Comment

thanks ladies. it seem mi biggest problem is guilt bout work. mi nuh tell mi boss yet. mi on a short-term project that mi cud done under normal circumstances but mi tink it get jook and coming to terms with that and how it may possibly affect mi next review is hard (altho by law it shudn't but u know how tings go)

but mi know mi haffi lissen to the doc. the pressure going down and mi mostly resting. mi tired anyway so mi cudden do more if i wanted to.

mi sistren dem have been fantastic dis weekend. mi nuh know how mi tink mi was gwine get alla him corouwches sorted out by miself. dem wash and sort bout 6 loads a clothes fi him and that was just blankets and newborn to 3 mths

we put away older clothes in plastic bins.

todeh dem gwine mek mi dinner and help mi clear out expired tin food outta mi pantry

Comment

• update pon di wasp dem

di man weh di landlord dem get fi come wasn't working out fi mi. him tell mi dem shuda ded by tue and den tell di landlord mi basically haffi wait till friday. dis is after mi tell dem seh 15 a fly rung inna di nursery! juss hat up mi head

so mi juss consult a lawyer dis mawning fi understand mi rights. den mi call a diffrant company. dem come in and find a big gaping hole weh ol' bwoy miss sunday. right by di nursery. it explain why summuch always inna dat room but him was willing fi juss declare dat him look and cyaan see nuh other entry point when it juss obvious seh him need fi look harder.

so hopefully di plugging a di hole and di spraying a di area fix it . mi a tek di $202 outta di rent dis month. dem lucky!

so mi deh over di gaybors yawd now true as how mi house have spray. dem welcome mi wid hugs and kisses, mek mi tea and light di fire and den leff mi an gawn fi food. change of scenery and pace is nice

Comment

• would you move house now?

mi vindictive landlords decide seh dem a add on $125/mth to mi rent caw mi seek mi owna remedy fi di hornet and never juss live wid it i guess

that's $1500 more over the year . but none a di amenities naw change. mi mek nuff compromises fi di cheap rent i was paying:

1. none a di room dem nuh have closets (mi have a likkle bit inna di hallway upstairs and none downstairs)
            2. di 2 &quot;room&quot; dem inna di attic have very low ceiling (cyaan put on u shirt without touch the ceiling - even if u just 5 ft 2. as a matter of fact, u can ongle stand straight inna di miggle a di room, it slope to waist height as u move to the wall. and again, no closet.
            3. di room dem small. i had to buy beds to fit them. can ongle hold a queen bed and side tables. mi king bed inna di garage fi 2 years mi live yah.
            4. di most dangerous ting is di stairs weh very steep , very narrow and of uneven height (mi always haffi warn visitors and mi move downstairs caw mi nuh waan drop while pregnant)
            5. di house is 100 years old - oil heat, no garbage disposal
            6. wasp a come thru holes inna di ceiling which precipitated dis whole situation

it quaint, cute and relatively comfy and mi cuda live wid it fi wat mi was paying but dem vindictive and if mi a go pay dat much mi may as well get decent landlords and a more comfortable house

but mi have 38 days till bubba born and 3 days fi gi dem mi 30-day notice /0\

what a crawsiss

Comment

• Re: would you move house now?

it will cost $1500 or more to move - security deposit - moving truck - new things for new place - broken lost stuff - packing

don't cut off your nose to spite your face

Comment

Can they change the rent mid lease what yuh lawyer seh when yuh tell dem one hornet mek yuh drap pan di floor

I would not be paying nuh extra rent. dem renk. mi would move but that's just me and mi wasn't on bed rest. Maybe move after Bubba born ? But the place nuh sound child friendly to begin with.
                “Not all those who wander are lost.” –J. R. R. Tolkien

What if you took your life back....LIVE like you MEAN IT~~~~~FL

Comment

hmm..i don't think that i would move 30 days before delivery...maybe look to move a couple months after..

I have the same question as gen as to how him change the rent in the middle of the lease...or is the new lease u talking bout that start soon?

ok assuming that is a new lease, that's a tough call. As gen seh the place doan sound child friendly with the stairs and bubba gwine be crawling/walking up and down those stairs.

can u realistically find somewhere and pack and unpack and all it entails in that short amount of time?
                  “Be kind, for everyone you meet is fighting a battle you know nothing about.”

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gen</div><div class="ubbcode-body">Can they change the rent mid lease what yuh lawyer seh when yuh tell dem one hornet mek yuh drap pan di floor

I would not be paying nuh extra rent. dem renk. mi would move but that's just me and mi wasn't on bed rest. Maybe move after Bubba born ? But the place nuh sound child friendly to begin with. </div></div>

Mi ooda move to. But mi stubborn like dat. Yuh nuh need de added stress of haggling about rent, this close to yuh delivery, so I guess, do what I <span style="font-style: italic">wouldn't</span> do an jus pay deh rent fi peace of mind. Soon as young son come, an yuh fit enough, find somewhere else fi live. As CB say, dat de place no soun like nowhe fi have a young'un...
                    Every obstacle is an opportunity in disguise.

Comment

1. mi will be getting back mi deposit caw mi leaving dis place better than mi find it. the last time i moved it costed abt $1000 fi di truck and di man dem. i don't need nutten new fi a new place. i have enuf furniture and ting fi more dan 1 smaddy actually. i may tek di chance to downsize some.

2. di lease up end a november. as a matter of fact mi never really did get around to signing the last lease altho i insisted on getting a new one so i think i am by law on month to month

3. correct, it not really baby friendly. but i was considering buying it and remodeling like a year or so after bubba born

4. mi looking around for what available. not much but i also plan to contact an agent on monday

5. mi will also call di lawyer dem back monday fi find out what is what

6. needless to say mi blood pressure a creep up

seveen, how is dis cutting off mi nose fi spite mi face? mi know u is a reasonable ooman so dis is a honest question.

i would be happy to move to a new place and have a few rooms set up by the time bubba born. mi family and community here would help get di rest sort out or mi wuda juss hire smaddy. mi feel mi wuda in a better mental state fi welcome mi boy in dis world rather than bring him to a situation weh mi juss bringle

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">seveen, how is dis cutting off mi nose fi spite mi face? mi know u is a reasonable ooman so dis is a honest question.
                        </div></div>

Moving is one of the most stressful event in anyone's life. It is not advisable for someone so far gone in their pregnancy.

Cutting off yuh nose to spite yuh face: Moving would be 'showing' your landlord, but it would actually be harder on you and the baby.

Still and all, I woulda done it. In a heartbeat.
                        Every obstacle is an opportunity in disguise.

Comment

FT if you can find a new place and move WIDOUT raise yu bloodpressure then I woud go for it. but for me JUST the thought of packing will raise mine

Comment

FT yuh mek mi buss out a laugh with the honest question

sounds like yuh month to month suh dats why dem feel dem can change The terms and that might be legal after all but check wid yuh lawyer.

Anyway yuh sound like yuh think bout it likkel bit, try nuh badda hot up yuh nerves nuh more do mi a beg yuh tun on yuh music
                            “Not all those who wander are lost.” –J. R. R. Tolkien

What if you took your life back....LIVE like you MEAN IT~~~~~FL

Comment

thanks ladies. mi a guh sleep pon it.

i agree that moving is very stressful. but if mi stay yah, mi a pay more rent fi di same crappy living situation?

maybe if mi stay month to month then move inna di spring? but month to month so risky caw dem cuda stay dem say vindictive way and gimme 30-day notice too. as a matter of fact mi come home to a missed piece of certified mail. it could be di notice from dem so it may be outta mi hands

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">&quot;Cutting off the nose to spite the face&quot; is an expression used to describe a needlessly self-destructive over-reaction to a problem: &quot;Don't cut off your nose to spite your face&quot; is a warning against acting out of pique, or against pursuing revenge in a way that would damage oneself more than the object of one's anger. </div></div>

1. getting the depost back is not a done deal - improvements you made may not be improvements in the eye of the landlord

2. i have never moved and not bought anything - a shower curtain, curtains, something fresh for my new place - or something old doesn't quite work in the new place

3. does the lawyer cost money? getting one smaddy to help costs money

4. you know what you have - new place - well . . .

5. your time and energy (and not bed resting) looking for a new place

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: FrenchTickla</div><div class="ubbcode-body">1. mi will be getting back mi deposit caw mi leaving dis place better than mi find it. the last time i moved it costed abt $1000 fi di truck and di man dem. i don't need nutten new fi a new place. i have enuf furniture and ting fi more dan 1 smaddy actually. i may tek di chance to downsize some.

2. di lease up end a november. as a matter of fact mi never really did get around to signing the last lease altho i insisted on getting a new one so i think i am by law on month to month

3. correct, it not really baby friendly. but i was considering buying it and remodeling like a year or so after bubba born

4. mi looking around for what available. not much but i also plan to contact an agent on monday

5. mi will also call di lawyer dem back monday fi find out what is what

6. needless to say mi blood pressure a creep up

seveen, how is dis cutting off mi nose fi spite mi face? mi know u is a reasonable ooman so dis is a honest question.

i would be happy to move to a new place and have a few rooms set up by the time bubba born. mi family and community here would help get di rest sort out or mi wuda juss hire smaddy. mi feel mi wuda in a better mental state fi welcome mi boy in dis world rather than bring him to a situation weh mi juss bringle </div></div>

Comment

Welcome to vBulletin!

Collapse

Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

ads

Collapse

Latest Topics

Collapse

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                                X