Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group

Hi All

For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

oh yes i am!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: oh yes i am!

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: FrenchTickla</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Peasie</div><div class="ubbcode-body">Wow. So amazingly clear

His name is David. </div></div>

peasie dat is a good salt of the earth name.

is kia husband name david? </div></div>

I looked at his picture and he seems to be telling me his name is David.

Comment

Maxwell sounds like a free spirit. like one a dem child that will be artistic and creative.

or it could be a fat black cat name suh
      “Be kind, for everyone you meet is fighting a battle you know nothing about.”

Comment

that pic is amazing. get dem an keep them to show him.
        Your Liberty To Swing Your Fist Ends Just Where My Nose Begins

Comment

mi still cyaan use david caw mi sistren son name so - him not even 2 yet. if him did 6 or so mi wuda consider it.

so look weh mi juss buy - it gi mi anxiety after mi pay fi it. it pricey altho mi never pay shelf price. ah tink is di price mek it feel very scary and like a huge commitment.

mi looking forward to going back to running tho.

Comment

bubba lucked out!

i have very fabulous gaybors (mi gay neighbor dem mi call suh) who look out fi mi and have been some a di best neighbors i've had except fi miss ingram in jamaica. well dem leff stuff pon mi porch fi bubba today from their soon-to-be adopted baby (dem fostering him now). him was also a winter baby so bubba more dan lucky

not one piece need fi dash weh or go goodwill. inna di pic bout 40 onesie/sleeping clothes, 15 pants, 8 or so blankets and swaddlers, hats socks and mi love di likkle bush jacket

Comment

Re: bubba lucked out!

yes the likkel bush jacket/guyabarro(sp) is cute. That was nice of the gaybors

nuh spend yuh money pan nuff rings at first. Tek yuh time and see what yuh need.
              “Not all those who wander are lost.” –J. R. R. Tolkien

What if you took your life back....LIVE like you MEAN IT~~~~~FL

Comment

my favorite piece is di bush jacket
                (bad lighting, it clean and white in real life).

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gen</div><div class="ubbcode-body"> yes the likkel bush jacket/guyabarro(sp) is cute. That was nice of the gaybors

nuh spend yuh money pan nuff rings at first. Tek yuh time and see what yuh need.

</div></div>

u waan see gen, mi juss stock up likkle by likkle on wah mi need. mi have a stubborn pride bout showers (vegas can remind u seh mi come awn yah and was saying mi wudda never have one). mi juss nuh like di focus and people feeling like dem need fi get mi stuff. well despite mi seeming ungrateful ways, people have been generous and been dropping off stuff fi di likkle man. mi overwhelmed wid gratitude.

oh, work ppl have a 1-hr shower fi mi wid a small group of ppl weh mi sanction - dat was di compromise or mi wudden dweet

Comment

Congrats Frenchie but remember a new baby while in your head is about you most people are genuinely happy about a new life so embrace it when the ones you care give them to you.

Comment

• Re: bubba lucked out!

thanks twiney. is sound advise. i do accept gifts and i am gracious. what i don't want is to sit in a circle wid people a look pon mi and people who feel dem cyaan come caw dem cyaan buy mi nutten . mi love di company of mi friend dem and mi waan bubba fi know alla dem. mi juss nuh waan people feel seh a compulsory fi dem come bearing gifts if dem waan participate.

todeh anneda friend ask bout registry and mi explain to him seh bubba set but mi woulda like him help wid sinting else. is a very handy guy. him a build a cabin inna di woods from grung up, cut dung di tree dem, strip di log, dry dem, put dem up fi mek waal kinda handy man. so mi ask him fi come help mi hang some storage units. dem tings mean a lot to mi right now. spending time wid folks and enjoying di likkle tings in life. nuh money nuh haffi spen

Comment

Yep you got it right and that is what I dont like about some showers and the whole registry thing. I have a friend that I never got a &quot;gift&quot; from for Aden but she showed up at my house 2 days after I left the hospital with dinner for my family worth more than anything she could have bought.

Comment

good to have gaybors Frenchie

Looking at the cute things, esp the bush jacket, I think bubba going to be a well dressed baby
                          If you don't fight for what you deserve, you deserve what you get.
                          We are > Fossil Fuels --- Bill McKibben 350.org

Comment

love, love, love the bush jacket

you are blessed Frenchie

Comment

Bubba made out like a bandit!

Isn't it wonderful to have a whole community of support - family, neighbors, online?

We love you Frenchie!

Comment

Yuh noh hear mi seh fi tap call di pcikney &quot;Bubba&quot;

Anyway.. big tings a gwaan fi Frenchman dowe. Alll im need a some dockas pants fi goh wid im bush jacket an im set fi wan Stone Love dance . Mi like di stroller
                                <span style="font-weight: bold"> Click HERE 4 Info.. </span>

Comment

Welcome to vBulletin!

Collapse

Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

ads

Collapse

Latest Topics

Collapse

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                                X