Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group

Hi All

For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

oh yes i am!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: bubba lucked out!

@ stone love. Add some baby Clarks and bubba set

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: WeNdY_PeNdY</div><div class="ubbcode-body">Yuh noh hear mi seh fi tap call di pcikney &quot;Bubba&quot;

Anyway.. big tings a gwaan fi Frenchman dowe. Alll im need a some dockas pants fi goh wid im bush jacket an im set fi wan Stone Love dance . Mi like di stroller </div></div>
    “Not all those who wander are lost.” –J. R. R. Tolkien

What if you took your life back....LIVE like you MEAN IT~~~~~FL

Comment

wendy wah mek u waan buss mi head? if u come better dan HehSoos dis pickney wudda have a name by now

dat is an interesting image. mi can see him a move to some rocksteady inna him likkle outfit

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: WeNdY_PeNdY</div><div class="ubbcode-body">Yuh noh hear mi seh fi tap call di pcikney &quot;Bubba&quot;

Anyway.. big tings a gwaan fi Frenchman dowe. Alll im need a some dockas pants fi goh wid im bush jacket an im set fi wan Stone Love dance . Mi like di stroller </div></div>

Comment

thanks peasie. i'm feeling di love

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Peasie</div><div class="ubbcode-body">Bubba made out like a bandit!

Isn't it wonderful to have a whole community of support - family, neighbors, online?

We love you Frenchie! </div></div>

Comment

• the hippest baby on the block

since bubba is going to be a winter baby and i think these are cute but too expensive to buy off the rack, mi mek some

dis is wah di readymade one dem look like

Comment

• Re: the hippest baby on the block

FrenchT dem cute but I don't get it

Comment

tanya, u can use it fi help keep dem warm and fi when dem mobile and a crawl over the place dem can wear dem fi protect dem likkle knees.

or maybe dem useless and just deh deh fi looks

mi nuh know nuhbaddy personally who used dem but them was all the rage but dem can be like $30. mi just buy cheap socks from Target and cut off di foot and add back a cuff.

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: FrenchTickla</div><div class="ubbcode-body">tanya, u can use it fi help keep dem warm and fi when dem mobile and a crawl over the place dem can wear dem fi protect dem likkle knees.
                <span style="font-weight: bold">
                or maybe dem useless and just deh deh fi looks </span>

mi nuh know nuhbaddy personally who used dem but them was all the rage but dem can be like $30. mi just buy cheap socks from Target and cut off di foot and add back a cuff. </div></div>

they are cute
                If you don't fight for what you deserve, you deserve what you get.
                We are > Fossil Fuels --- Bill McKibben 350.org

Comment

A di fus mi a si dem deh .. But it noh jus as cheap put dem inna wan dem Long Johns fi kip dem warm an protec dem knee

<span style="font-weight: bold"> Click HERE 4 Info.. </span>

Comment

dem deh not as cute wendy but them definitely more functional.

Comment

• Trip to di ER

had a scare on Monday

mi wake up and realize dat bubba wasn't doing him normal moving around. had a braxton hicks but the guy would not kick or move. mi jiggle him (which usually get a reaction) and not a ting from him. of course mi start tink di worst and i am already the macabre type so dis never help

mi did so glad mi pack mi hospital bag last weekend so mi grab it and mi work bag and drive to ER shortly after 6:00am

dem never mek mi wait. dem wheel mi to labor and delivery. as mi inna wheelchair bubba gi mi a big kick . mi juss had to wonder if di bwoy was a ginnal. anyway him stay silent fi di ress a di ride. mi reach and dem hook mi up to a doppler and mi cud hear him heartbeat immediately when dem hook mi up to the ultrasound it confirmed what i suspected. him did tun rung so now him was kicking towards mi back and placenta and mi cudden feel it.

dem hook mi up to some other monitors anyway - mi blood pressure was fine and him responded appropriately to di one contraction i had in that 1/2 hr.

den dem had mi do a urine test and fi di first time in 29 weeks i had spotting of course dat mean mi had was to spread mi lady bits and endure a speculum but dem cudden identify the source of di bleeding.

got the usual list of things to watch out for after them discharge me. it has been uneventful since then.

does ur ER call a few days later fi check if you alright? two time now mi have ER from different hospitals call back fi see if mi alright.

Comment

• Re: Trip to di ER

Yikes FrenchT! When are you due? Also, you picked out a name yet? I've gotta say this &quot;Bubba&quot; thing just sounds hateful lol.
                        Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, but wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

Comment

Tulip mi have c-section scheduled in exactly 55 days.

bout Bubba. u and wendy hate it

mi stumped on the whole name thing but i must admit that mi have been delaying really sitting dung and focusing on finding a name. mi more tempted fi run a contest and gi weh a xbox 360 to di smaddy weh come up wid di best name

Comment

yikes Frenchie...glad unoo ok...umm...my ER here never called...my PCP did...as for baby name..add me to di anti-Bubba list...lol...poor kid Run a thread and see what we come up with...that's what most of us boardlane mommies did
                            <span style="font-style: italic">Can the Ethiopian change his skin
                            or the leopard its spots?
                            Neither can you do good
                            who are accustomed to doing evil. (Jer 13:23)</span>

Comment

Yes when the children go to the ER, the people normally call to follow up.

if u lived in the south u could get away with Bubba , I wouldn't recommend it for where u are
                              “Be kind, for everyone you meet is fighting a battle you know nothing about.”

Comment

alright, mi start di thread

btw, di first call from ER was from before mi get pregnant so nuh kid was involved. look like is just how dem operate up yasso.

Comment

Welcome to vBulletin!

Collapse

Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

ads

Collapse

Latest Topics

Collapse

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                                X