Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group

Hi All

For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

Di Cellphone ting a Mash up mi Love Life

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Di Cellphone ting a Mash up mi Love Life

Wi know di sang right? But it seems nuff a dat a gwaan fi real. Mi a read wan aticle wey dem interview some men and woman all who had experience wid cellphone a mash up dem love life

Primarily the “sexting” ting.. yuh know sending drity..sexy .. tantalizing message to the man/woman pan di side.

Now wan woman shi did tink shi did slick and noh realize sey sice har husband a di PRIMARY owna pan di JOINT cellphone account him coulda call up AT&T and get a few monts supply of her messages. Imagine her horror when im put di print out in front of her

Den ketch dis .. Divorce lawyers are now being trained and refocused how to use cellphone text messages and voice call in divorce proceedings. Dem a use dem tings as PRIMARY evidence in divorce cases now fi prove infedelity. <span style="font-style: italic">Look like Private investigators a go outta business soon.</span>

Plus di cellphone company a use dis ting fi mek money ..Dem a store metches pan special servers wey Lawyers and anybody wid a court orda will have to pay a premium fi get metches if dem waan wan bag a evidence up to a certain amount a years.

Wey unu tink bout dis new trend? Unu tink di Celllphone companies have di right fi a kip dem tings in di hopes dat it may come in handy fi some dallas?
    <span style="font-weight: bold"> Click HERE 4 Info.. </span>

Re: Di Cellphone ting a Mash up mi Love Life

dem phone companies dey we do anything fe mek money
    dem tef dem wicked, dem have everything bout dem is bad
    jus liek how dem tell me sey mi battery dead pan mi phone and it a go cost me 80 dollars fe a new battery wen all dem had fe do was tell me ge update de software on mi phone. but das aneddda story fe anedda forum.

Well technology is good but you haffie know how much nad know what to use it for...gone are de days of phone call and letter writing and a dat a go be de downfall a many people caa dem put too much a dem business out there wid dem technology.
    http://i44.photobucket.com/albums/f4...sop/Sweets.gif

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Wendilina</div><div class="ubbcode-body">Wi know di sang right? But it seems nuff a dat a gwaan fi real. Mi a read wan aticle wey dem interview some men and woman all who had experience wid cellphone a mash up dem love life

Primarily the “sexting” ting.. yuh know sending drity..sexy .. tantalizing message to the man/woman pan di side.

Now wan woman shi did tink shi did slick and noh realize sey sice har husband a di PRIMARY owna pan di JOINT cellphone account him coulda call up AT&amp;T and get a few monts supply of her messages. Imagine her horror when im put di print out in front of her

Den ketch dis .. Divorce lawyers are now being trained and refocused how to use cellphone text messages and voice call in divorce proceedings. Dem a use dem tings as PRIMARY evidence in divorce cases now fi prove ifedelity. <span style="font-style: italic">Look like Private investigators a go outta business soon.</span>

Plus di cellphone company a use dis ting fi mek money ..Dem a store metches pan special servers wey Lawyers and anybody wid a court orda will have to pay a premium fi get metches if dem waan wan bag a evidence up to a certain amount a years.

<span style="font-weight: bold">Wey unu tink bout dis new trend? Unu tink di Celllphone companies have di right fi a kip dem tings in di hopes dat it may come in handy fi some dallas? </span> </div></div>

Wendy, glad I read this before I text this <span style="font-weight: bold">assasin</span> bout a likkle job, thank you No I do not think they have the right to keep messages damn brite dem brite
      Your belief don't make you a better person, your behaviour does. Love is what we were born with, fear is what we learn.

Comment

LOL .. well mi a try figga out if a tief dem tief or dem jus know dere is a market fi dat an dem waan cash in. Cuase nuff a di side line love life an gwaan pan di cellphone.

We si how cellphone not jus mash up love life but destroy careers..

But tek a step back an tink... maybe costumers noh have noh rights here fine (albeit the print) cause dem look like dem have levarage fi do any an anyting wid what goes on via your phone

Comment

you can do whatevere with the phone but u cannot transmit it over their network as that becomes their domain

Better u get one carrier pigeon cause de bud nah chat u business unless is a chatting bud u buy
          If you don't fight for what you deserve, you deserve what you get.
          We are > Fossil Fuels --- Bill McKibben 350.org

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kia</div><div class="ubbcode-body">you can do whatevere with the phone but u cannot transmit it over their network as that becomes their domain

<span style="font-weight: bold">Better u get one carrier pigeon cause de bud nah chat u business unless is a chatting bud u buy </span></div></div>

Mi neva get dat Kia.. what dat again

Den how yuh ago do anyting if not on their domain.. aren't you automatically hooked up to their domain?

Well wi dey yah a chat put cellphone an a di same ting FB and Myspace a claim now.. sey wey yuh put pan dem site a fi dem. Mi noh get how dat is

Comment

carrier pigeon

modern view

What they really are

Seriously though- In the world of data, there should never be an expectation of privacy. Data can be interrupted, downloaded, transfered, servers store tons of communication data for disaster recovery purposes so yes a lot of the information communicated via data is saved and can be used against you if you noh pon the up &amp; up. That is why prepaid cell phones are very common among criminals in the cop shows and in real life. Hard to trace.

Comment

kinda like using an employers PC to transmit personal emails or surf the net on non-work related sites.

the phone maybe yours but as soon as u hit send on the cellie you are using someone else's equipment to transmit and thus it becomes their property. That is part of the fine print which I think is B.S. - but that is just my opinion.

I think if this trend continues someone at some point is going to challenge the legality of it and make it a constitutional rights issue. Now I am no lawyer and dont know how it would be argued but I see this coming at some point because of the Big Brother thing that is being to happen.

Hopefully, it will be some cheating husband with deep pockets that can finance the fight to the Supreme Court
                And he will slay any Dragon for me <<GRAEMLIN_URL>>/inlove1.gif

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Nylah</div><div class="ubbcode-body">
                  kinda like using an employers PC to transmit personal emails or surf the net on non-work related sites.

the phone maybe yours but as soon as u hit send on the cellie you are using someone else's equipment to transmit and thus it becomes their property. That is part of the fine print which I think is B.S. - but that is just my opinion.

I think if this trend continues someone at some point is going to challenge the legality of it and make it a constitutional rights issue. Now I am no lawyer and dont know how it would be argued but I see this coming at some point because of the Big Brother thing that is being to happen.

Hopefully, it will be some cheating husband with deep pockets that can finance the fight to the Supreme Court

</div></div>

At some point the laws will catch up with technology but in the meantime it can be used against you. That is why people should always be careful of what they transmit.

Comment

Ok Kia.. mi si sey yuh was being sarcastic now Even di pay as you go phone dem law enforcement a crack dese days \o/

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">the phone maybe yours but as soon as u hit send on the cellie you are using someone else's equipment to transmit and thus it becomes their property. <span style="font-weight: bold">That is part of the fine print which I think is B.S. - but that is just my opinion </span></div></div>

That is what I thinking ..mi can udertsand the company PC cause yuh come a work come si it an noh yours.. But here you go buying a cellphone and dem a come tell yuh your business is THEIR business. Granted mi start off talking about infedelity but even if what you use the phone is on the up and up .. mi waan know why is it<span style="text-decoration: underline"> their</span> data? Why are they saving it and wos fi YEARS! Dat soun like too much big brother as yuh sey.

Comment

I know you wont like this...

http://news.yahoo.com/video/tech-157...phone-18511556
                      ---------------------------
                      Be Yourself &amp; Know Yourself

Comment

mi baxide!
                        but the news report sound like a promotion for this software.

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Quodlibet</div><div class="ubbcode-body">I know you wont like this...

http://news.yahoo.com/video/tech-157...phone-18511556 </div></div>

Comment

Welcome to vBulletin!

Collapse

Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

ads

Collapse

Latest Topics

Collapse

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                        X