Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group

Hi All

For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

Snow and our hair

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Snow and our hair

Smaddy tell mi laas night say im wife waa come up eena de winta so dat de snow can 'growin har hair'... [img]/forums/images/graemlins/smirk.gif[/img]

Do you remember hearing this at home?
    Every obstacle is an opportunity in disguise.

Re: Snow and our hair

[ QUOTE ]
    Smaddy tell mi laas night say im wife waa come up eena de winta so dat de snow can 'growin har hair'... [img]/forums/images/graemlins/smirk.gif[/img]

Do you remember hearing this at home?

[/ QUOTE ]mi neva hear dat before but a mussi de assumption seh ie so cold u hair affi grow fi keep u body warm.. but dem noh know seh hair will grow everywhe to keep u body warm
    If you don't fight for what you deserve, you deserve what you get.
    We are > Fossil Fuels --- Bill McKibben 350.org

Comment

boy it amazes me the stuff people think will "growin dem hair" [img]/forums/images/graemlins/ooo.gif[/img]
      When Miley Cyrus gets naked and licks a hammer it's *art* and *music* - when I do it I'm *wasted* and *have to leave the hardware store*.

Comment

When mi was a girl an people gaa farin, people a yawd used to expeck dem fi come back wid lang hair (unless yuh gaa Englan, den dem expeck yuh fi come back wid ol bruk [img]/forums/images/graemlins/blush.gif[/img])

If smaddy gaa farin an comeback wid dem head dry same way, yuh used to hear, "Yuh sure a Merca she did deh? No man a mus Englan, caw yuh nuh have tall hair..."

Oonuu neva used to hear dat???

Comment

[ QUOTE ]
          When mi was a girl an people gaa farin, people a yawd used to expeck dem fi come back wid lang hair (unless yuh gaa Englan, den dem expeck yuh fi come back wid ol bruk [img]/forums/images/graemlins/blush.gif[/img])

If smaddy gaa farin an comeback wid dem head dry same way, yuh used to hear, "Yuh sure a Merca she did deh? No man a mus Englan, caw yuh nuh have tall hair..."

Oonuu neva used to hear dat???

[/ QUOTE ]
          No, mi neva hear dat. A country yuh come fram?
          I have been driven many times to my knees by the overwhelming conviction that I had absolutely no other place to go. -- Abraham Lincoln

Comment

mi nevva hear bout dat.

true story.

when mi aunty goh a england all of har beautiful hair drap aff. shi seh is fram di cold. her husband was so shook up about it he bought her this big long braid because her hair was what attracted him.

if you see pictures of her when she first arrived in england wid her long hair plat dem and after with her florida (from goodtimes) look, you'd weep for her.

so it's opposite from weh mi hear.
            When Miley Cyrus gets naked and licks a hammer it's *art* and *music* - when I do it I'm *wasted* and *have to leave the hardware store*.

Comment

compry: bite mi, mi say! [img]/forums/images/graemlins/mad.gif[/img]

sue: but dats wha mi a say. Yawd people had no positive expectations about hair growin an Englan... but dem expeck say when yuh ketch up yah an Merca yuh a go come back wid yuh hair deh dung a yuh batty...

Comment

my madda tells mi the following bout my hair.. mi did bawn inna de US and den go live a ja.. she tell mi seh how mi hair did tall & curly when mi did live up inna merica but when mi go live a jamaica ie change texture and mi could finally get a afro.

so one may theorize dat yard mashup hair & n. america mek u hair grow?

Comment

I guess... but why??? An is it de sunow??? [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]

Comment

[ QUOTE ]
                    I guess... but why??? An is it de sunow??? [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]

[/ QUOTE ] mi noh know... mi feel seh less humidity mek de hair straighter giving de appearance seh it longer..

Comment

maybe a di whole heepa fertilizer in the amurrican food mek di hair as well as everyplace else grow? mi memba the first time mi goh a chicago, mi cudden believe how di people dem big and fat (and have lang hair). harmones in the food? [img]/forums/images/graemlins/70402-thinking.gif[/img]

Comment

[ QUOTE ]
                        mi memba the first time mi goh a chicago, mi cudden believe how di people dem big and fat (and have lang hair). [img]/forums/images/graemlins/70402-thinking.gif[/img]

[/ QUOTE ] dat was missa chin weave u did see and a diet high in fat

Comment

unno have mi thinkin....wonda if is di snow a grow out di hair pan mi back [img]/forums/images/graemlins/70402-thinking.gif[/img]
                          When its hot in the jungle of peace I go swimming in the ocean of love.....

Comment

Oh dude!!!! TMI!!!! [img]/forums/images/graemlins/70400-talktohand.gif[/img]

ewwww...

Comment

Kia, the first time i went to chicago was approx 1974 [img]/forums/images/graemlins/blush.gif[/img]. did they have weaves then?

Comment

Welcome to vBulletin!

Collapse

Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

ads

Collapse

Latest Topics

Collapse

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                              X