Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group

Hi All

For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

switching to anotha hairdressa IN DI SAME SALON

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• switching to anotha hairdressa IN DI SAME SALON

[img]/forums/images/graemlins/eek.gif[/img] mi too tired fi go inna di joke a dis but anybady eva do this yet? smaddy do u hair one time, but afta a while youda really like one a the other styliss fi do u [img]/forums/images/graemlins/eek.gif[/img]. wat happin if u switch?

Re: switching to anotha hairdressa IN DI SAME SALO

as long as it is at a different salon no problem dat.. but iffa de same salon.. well...u will haffi be diplomatic esp if de hairdressers are men ..
    If you don't fight for what you deserve, you deserve what you get.
    We are > Fossil Fuels --- Bill McKibben 350.org

Comment

mos time de next hair dressa won't take you, because dem haffi work wid de person and dem no wan cause bad feeling. mi friend try fi do dis one time and de gril mek she know dat she want to live long and prosper, so she couldn't do it.

Comment

[ QUOTE ]
        mos time de next hair dressa won't take you, because dem haffi work wid de person and dem no wan cause bad feeling. mi friend try fi do dis one time and de gril mek she know dat she want to live long and prosper, so she couldn't do it.

[/ QUOTE ]

dis true, but if yuh is unsatified wid di work, den... [img]/forums/images/graemlins/70409-waytogo.gif[/img]
        Hurt people, hurt people.

Comment

a true wah RegEb say- dem very possessive ova dem client. Wen mi did first start go deh, mi neva care who do it, so long as I get outta there quick time.

but di one girl she latch on to me like spandex. i mean, as soon as mi walk in, she a grin skin up wid mi and aks wat mi a do today. awrite mi make it pass, caw is not really dem wash the hair anyway, is one a di washwoman dem, and then the stylist blow it out.

awrite, cupple time now, she book up and afta mi hair dry mi spose to a wait in line, so mi tell har- oy mi aguh mek 'maria' finish mi off. that did work cupple time. but now mi feel fi just make appt wid maria instead a she, seen as it turning into a trend now [img]/forums/images/graemlins/rolleyes.gif[/img] the last 2 times i was there, it take more than 2 hours fi a wash. mi nuh inna dat!!!!!

btw, yessiday mi decide mi gonna go to their sister salon and use a whoooole nedda stylist. ok, mi call and she say come 4:30 no problem, mi reach deh bout quarter to. nobaddy nuh greet me, mi tan up deh likkle, mek sure di styliss see me (she a di owner of the 2 shops really), and den mi tek a seat.

this one girl come in and har hair did look wreckt!!! it look like she ovadye di blond. dem chat chat, habla mucho espanoly wha mi coulden hear nor undastan, and den dem send har roundaback fi go to di washstation. mi furrow mi brow.

well same time one jcan grl come in and hugs har up and say how she inna rush and talk supm bout how har ends need fi trim. she nuh just get send to di back, dem tun awn di water fore she reach [img]/forums/images/graemlins/eek.gif[/img]

so mi say ahmm 'oye, lady que passsser? mi need mi hair fi wash'

She say 'yes yes, u tuffy right, 4:30'.

I say "yes!!! and i was before those 2 'ladies'"

She say "oh we gonna do you now"

she run rounga back and mi see she come out wid mussi rinse fi di whiteblond hair chick, and mi nuh see she gi me eye contack!!!

mi dis kiss mi teet and walk out, and mi naw guback deh.... unless dem gimmie some freeniss. outta orda!

Comment

with that kind a service mi would a NEVA NEVA go back deh, too much hairdresser deh bout fiyou put up with that kinda service like you a beg
            Let me use my head and not my heart

Comment

Re: switching to anotha hairdressa IN DI SAME SALON

[ QUOTE ]
              [img]/forums/images/graemlins/eek.gif[/img] mi too tired fi go inna di joke a dis but anybady eva do this yet? smaddy do u hair one time, but afta a while youda really like one a the other styliss fi do u [img]/forums/images/graemlins/eek.gif[/img]. wat happin if u switch?

[/ QUOTE ]

U feel bad, and noh want to go back, just in case the furst hairdresser deh de..and u want to u smaddy else.
              Just happened to me last month, and poor me, didnt know what to say or do.. [img]/forums/images/graemlins/blush.gif[/img]

Comment

[ QUOTE ]
                a true wah RegEb say- dem very possessive ova dem client. Wen mi did first start go deh, mi neva care who do it, so long as I get outta there quick time.

but di one girl she latch on to me like spandex. i mean, as soon as mi walk in, she a grin skin up wid mi and aks wat mi a do today. awrite mi make it pass, caw is not really dem wash the hair anyway, is one a di washwoman dem, and then the stylist blow it out.

awrite, cupple time now, she book up and afta mi hair dry mi spose to a wait in line, so mi tell har- oy mi aguh mek 'maria' finish mi off. that did work cupple time. but now mi feel fi just make appt wid maria instead a she, seen as it turning into a trend now [img]/forums/images/graemlins/rolleyes.gif[/img] the last 2 times i was there, it take more than 2 hours fi a wash. mi nuh inna dat!!!!!

btw, yessiday mi decide mi gonna go to their sister salon and use a whoooole nedda stylist. ok, mi call and she say come 4:30 no problem, mi reach deh bout quarter to. nobaddy nuh greet me, mi tan up deh likkle, mek sure di styliss see me (she a di owner of the 2 shops really), and den mi tek a seat.

this one girl come in and har hair did look wreckt!!! it look like she ovadye di blond. dem chat chat, habla mucho espanoly wha mi coulden hear nor undastan, and den dem send har roundaback fi go to di washstation. mi furrow mi brow.

well same time one jcan grl come in and hugs har up and say how she inna rush and talk supm bout how har ends need fi trim. she nuh just get send to di back, dem tun awn di water fore she reach [img]/forums/images/graemlins/eek.gif[/img]

so mi say ahmm 'oye, lady que passsser? mi need mi hair fi wash'

She say 'yes yes, u tuffy right, 4:30'.

I say "yes!!! and i was before those 2 'ladies'"

She say "oh we gonna do you now"

she run rounga back and mi see she come out wid mussi rinse fi di whiteblond hair chick, and mi nuh see she gi me eye contack!!!

mi dis kiss mi teet and walk out, and mi naw guback deh.... unless dem gimmie some freeniss. outta orda!

[/ QUOTE ]

Me woulda wheel out yes..
                guess dem have too many customers. move on to another spanish store..
                me noh it nerve racking fe find hairdressers, but with dat deh service, girl, it mighta happen again...
                dem nay earn u business.. [img]/forums/images/graemlins/blush.gif[/img]
                Start looking or ack u freiends dem fe referrals of other people..

Comment

Welcome to vBulletin!

Collapse

Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

ads

Collapse

Latest Topics

Collapse

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                X