Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group

Hi All

For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

10 Things you'll miss about AirJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: 10 Things you'll miss about AirJ

LOL! Well RC ...as mi live ina DC there is nat much option fram BWI fi go a mi yaad except AA and I doan like dat airline ..soh dat in itself mek mi a go miss AirJA to the bone

But is nat so much the plane but some of the experiences pan di arline mi wi miss.

Will miss di olda travelers who a fly dung ina di Winta ina fur coat an when dem step aff di plane ina Jamaica dem still a maggle ina di fur coat all when dem a bwail ina it.

Mi ago miss running joke wid di customs affica dem. When dem ask mi what mi have ina mi suitcase mi use to sey some weird tings fi si dem reaction. Nuff laffs mi get wid dem.

Mi wi Miss di yute ina di Big jeans an rope chain roun im neck who a flip out cellphone as di plane lan fi announce to Tony sey im “touch down”. As if di phone really a wok

<span style="font-weight: bold"> Click HERE 4 Info.. </span>

Comment

No matta how yuh manage fi pass mats dis nuh add up to 10.

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Magix</div><div class="ubbcode-body">No matta how yuh manage fi pass mats dis nuh add up to 10. </div></div>

Lissen to mi ben foot bway.. mi noh have noh time fi type up 10 sinting yah now. Go fine sinting do!

Comment

When time find yuh type up de change bring come.

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Wendilina</div><div class="ubbcode-body">I am getting ready to write the funeral services for AIRJ

Mi ago miss wi national Iyan Bud. Mi soon come back wid mi liss. </div></div>

yes, i cant wait, and the rest of the internet too...u soon see it in emails, dwl
            “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: SistaCtry</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Wendilina</div><div class="ubbcode-body">I am getting ready to write the funeral services for AIRJ

Mi ago miss wi national Iyan Bud. Mi soon come back wid mi liss. </div></div>

yes, i cant wait, and the rest of the internet too...u soon see it in emails, dwl </div></div>

LOL .. Mi is forbidden from posting free for all now Cntry Mi loose dat freedom. Xavier set up <span style="font-weight: bold">Wendy's Story Corner </span> pan di site wey mi havi use going forward.

Comment

it no nice fe a buss u bahind, and naa get de glory u deserve yaa misses, so if him put it in deh, u nuh muss get some copyrighting privileges??
                “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Magix</div><div class="ubbcode-body">I don't suppose you miss the train too?</div></div>

I miss Miss Lou. And Dennis Brown too. I miss staying in the country with relatives when I was a bwoy. I miss sea bath on Sunday. I miss the days when we didn't have tribal war a yard and hiking to Blue Mountain when mi was in sixth form. I miss going to Hope Gardens wid mi girlfren and Jonkanoo a Chrismus time.

AJ ?

Not so much.
                  sigpichttp://upload.wikimedia.org/wikipedi...ub_Jamaica.png

Comment

Yeah ..dat is the reason behine it ... But yuh know when smaddy stubborn (me).. Mi jus so use to jus write and poas fi all dese yrs....Now mi havi goh troo a process

Comment

hush puttus, nuh mind~~

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Rollin_Calf</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Magix</div><div class="ubbcode-body">I don't suppose you miss the train too?</div></div>

I miss Miss Lou. And Dennis Brown too. I miss staying in the country with relatives when I was a bwoy. I miss sea bath on Sunday. I miss the days when we didn't have tribal war a yard and hiking to Blue Mountain when mi was in sixth form. I miss going to Hope Gardens wid mi girlfren and Jonkanoo a Chrismus time.

AJ ?

Not so much. </div></div>

It all soun so idyllic!....I know you are one of many who have those same memories &amp; miss alla dat!....I wish I could have been a part of that time in Jamaica, back when tings sweet, calm &amp; peaceful. I miss Dennis Brown too!....one ah de bes!
                        Jamaica...NOTHING is as it seems.
                        j&#97;&#109;a&#105;&#99;a&#46;&#106;e&#119;&#101;l &#64;&#121;a&#104;&#111;o&#46;&#99;o&#109;

Comment

the fashion show . . .

Comment

I'll miss the pretty plane park up a Pearson and the pride I feel looking at an Air Jamaica plane while I'm boarding (a cheaper fared) Westjet.
                            <span style="font-style: italic">&quot;only true geniuses and/or dillusional ediots create their own quotes&quot;
                            -xKs
                            &quot; a Nation gets the Leadership it deserves..&quot;</span>
                            -xKs (Dec 29,2011)

Comment

Comment

a just set that as mi Desktop Background.
                                Thanks ctry

gonna miss it, but nuh matter how much yuh cutex that busted toenail, there comes a time u just gotta yank it out and discard is, and allow a fresh new toenail to grow in its place.
                                What Jamaica has done before, it can do again.. and better next time round..
                                <span style="font-style: italic">&quot;only true geniuses and/or dillusional ediots create their own quotes&quot;
                                -xKs
                                &quot; a Nation gets the Leadership it deserves..&quot;</span>
                                -xKs (Dec 29,2011)

Comment

Welcome to vBulletin!

Collapse

Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

ads

Collapse

Latest Topics

Collapse

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                                X