Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group

Hi All

For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

JAMAICANS.COM ANNUAL CALL A THON

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: JAMAICANS.COM ANNUAL CALL A THON

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Xaymaca4me</div><div class="ubbcode-body">Somebody PM me if you wanna talk. I'm not on here much but I'm a Jamaicaholic at heart. I've been to Jamaica 5 times and I love it. </div></div>Ok someone call my girl, she's a sweetheart. Call Seveen too, but strap on your seatbelt, she should be a ride at 6 Flags.
    IF you are sittting around waiting to see me fail, your [censored] is going to get mighty sore..

Comment

Talked to Ms. Exced, Wendy, and Kia already mi driving an have blue toot in mi car, so it's hands free (aldoah mi nayly shat Wendy a bax )

just stopped a roadside to pick fern

Comment

Yes mi talk to Peasie an shi was driving .. her voice sounded a bit slurred ..so mi was confused Den shi leggo wan big Belch ina mi ears an a dat time mi realize shi a drive drunk

Shi run mi aff a di phone when mi hear di sirens dem ina di background.
        <span style="font-weight: bold"> Click HERE 4 Info.. </span>

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Wendilina</div><div class="ubbcode-body">Yes mi talk to Peasie an shi was driving .. her voice sounded a bit slurred ..so mi was confused Den shi leggo wan big Belch ina mi ears an a dat time mi realize shi a drive drunk

Shi run mi aff a di phone when mi hear di sirens dem ina di background. </div></div>
          &quot;Faith Is Taking the First Step,
          Even When You Don't See the
          Whole Staircase.&quot;
          - Martin Luther King, Jr.

Comment

Talk to Peasie this morning who else, who else

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Wendilina</div><div class="ubbcode-body">Yes mi talk to Peasie an shi was driving .. her voice sounded a bit slurred ..so mi was confused Den shi leggo wan big Belch ina mi ears an a dat time mi realize shi a drive drunk

Shi run mi aff a di phone when mi hear di sirens dem ina di background. </div></div>

but she said she had to pull ova to gas up the car.. Now I know why
              If you don't fight for what you deserve, you deserve what you get.
              We are > Fossil Fuels --- Bill McKibben 350.org

Comment

mi just chat to peasie. seh say fi tell di whole a oonuh hello

and for the records...she is definately cuban
                Your Liberty To Swing Your Fist Ends Just Where My Nose Begins

Comment

Suh everybody done chat?
                  7/5th of all people do not understand fractions.

Comment

Mi chat to Wendy all mi haffi sey is
                    http://i44.photobucket.com/albums/f4...sop/Sweets.gif

Comment

Had a long nice convo with Sweets, mi never want to come off the phone

Comment

So afta mi dey yah a mine mi business Kia beg mi fi call har cause nat a soul noh call har fram marning.. So mi tek time outta mi day fi call har an unu wouden guess wah happen

Mi call di numba shi gi mi an di recording came on:
                        <span style="font-style: italic">
                        &quot;Sorry the number you have reached is no longer in service. Service will resume when Kia settles a bill for $2.19.&quot;</span>

OMG ..mek wi tek up callectian fi Kia. Dis is sad

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Ms Exced</div><div class="ubbcode-body">Had a long nice convo with Sweets, mi never want to come off the phone </div></div>

OMG mi chat to Sweetsop to an mercy mee you neva waan come off the phone??? Mi did a dead fi come aff.

All Sweetsop deh pan di phone a chat to mi bout is how shi a stare pan harself ina di mirror ina har baggy All mi a try change di subject shi still insist fi a tell mi sey shi love di baggy so til shi cyan tap maggle ina it in front a di mirror. Den a tell mi sey shi did jus drink wan mug a carnmeal parrige an har belly soh fulldat har belly a heng ova di baggy rim. Jesas have mercy!

Mi had to tell har it was lunchtime jus fi get har aff di phone. Neva again. \o/

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: SweetSsop</div><div class="ubbcode-body">Mi chat to Wendy all mi haffi sey is </div></div>

Yuh right fi bex ..cause mi neva waan entatain yuh an yuh baggy

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Wendilina</div><div class="ubbcode-body">So afta mi dey yah a mine mi business Kia beg mi fi call har cause nat a soul noh call har fram marning.. So mi tek time outta mi day fi call har an unu wouden guess wah happen

Mi call di numba shi gi mi an di recording came on:
                              <span style="font-style: italic">
                              &quot;Sorry the number you have reached is no longer in service. Service will resume when Kia settles a bill for $2.19.&quot;</span>
                              </div></div>
                              the cool ting bout mi phone is mi can foward it to the begging announcement so rich people like Wendy will send a smalls to mi paypal account. Mi mek ova $200 and day noh done yet
                              OMG ..mek wi tek up callectian fi Kia. Dis is sad [/quote]
                              If you don't fight for what you deserve, you deserve what you get.
                              We are > Fossil Fuels --- Bill McKibben 350.org

Comment

i got to talk to Sweetssop

it never ceases to amaze me how talking to someone you've only &quot;met&quot; on the board seems like talking to an old friend

Comment

Welcome to vBulletin!

Collapse

Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

ads

Collapse

Latest Topics

Collapse

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                                X