Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group

Hi All

For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

Jah Mek Yah..a journey of discovery and destiny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Jah Mek Yah..a journey of discovery and destiny

(((Kingston))))

Speechless....thank you..... [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif[/img] [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif[/img] [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70409-waytogo.gif[/img] [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70409-waytogo.gif[/img]Please please post some more.
    One of these days, I'm going to fly away to Zion. Fly away home. - RNM

Comment

Wow way cool really digging your report!

Comment

What a lovely report..... and as to your Bananna debate, as to why we cannot get this delicious treat in Merica.... I have three words for you
        Chiquita
        Delmote
        Dole. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/mad2.gif[/img]
        IF you are sittting around waiting to see me fail, your [censored] is going to get mighty sore..

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kingston20</div><div class="ubbcode-body">Cho Evan mi tell yu fi link me dung a yard all gi yu mi cell, mi would a buy yu two juice and all play piano fi yu, but yu did dash mi whe [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70361-embarassed.gif[/img] </div></div>

a no dat...mi spen exakly two days....neva feel comfortable fi some reason...
          u so fake, even China denied mekking u

Comment

Bwai Sah you really disappoint me dis time eno! [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70388-shameonyou.gif[/img]

So mi see dis afternoon seh a new installment did a post. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70409-waytogo.gif[/img]
            So mi seh "mi nuh go look pon it now, mi ago save it pon desert!" [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/hungry.gif[/img]
            So dis evelin, mi a fix up some ice cream an rum cream an siddung an open up fi yuh post. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/popcorn.gif[/img]
            Is wah mi find? But di time mi nyam off di first scoop di pikcha done, di torey done. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/nahtalktoyuh.gif[/img]

Aldoe mi affi seh it did nice while it lasted. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif[/img]

Comment

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Magic</div><div class="ubbcode-body">So na'chily afta unu finish chat up di old neighbour dem, unu go a Gloria's fi nyam some fish! [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/hungry.gif[/img]

Nuh true? [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70402-thinking.gif[/img] </div></div>

Best place pon a friday nite [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70409-waytogo.gif[/img] nice oldie music, ocean behind you,........irie people.....goooooood roast fish and conch soup.
              http://i200.photobucket.com/albums/a...oosterltor.gif~R.I.P my beloved friend &quot;Ricky B&quot;.12/29/09.~

Comment

(((Kingston20)) love your report........love the pictures of Port Royal. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70458-applaud.gif[/img]
                http://i200.photobucket.com/albums/a...oosterltor.gif~R.I.P my beloved friend &quot;Ricky B&quot;.12/29/09.~

Comment

You know, only a returning resident can convey this type of trip report. I enjoyed every word of it and can relate to much of it. It is a very rewarding, overwhelming and emotional feel when you go back to your parents roots and listen to the stories they have to tell...see where they are coming from. I know some day you will take your own children down the familial route.

You know sey the sea outta Port Royal way have some deep trenches out dey. Mi have a satellite map wey show up the area real good. Kingston Harbour man...me did work out by Shipping Assoc way and every day wi go dung a harbour fi eat lunch and drink coconut water...just enjoying the nice sea breeze.

A mussi me and you one who go dung a Coronation Market when we go home. LOL!

Comment

one of the best Trip Report I have ever read on here....Great job bredrin. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70409-waytogo.gif[/img]

I too will be making this sojourn in december..
                    You cannot change the people around you. But you can change the people you are around.

Comment

Kingston dahlin, you coming back? [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif[/img]
                      maxi priest...mellifluous!

Comment

Welcome to vBulletin!

Collapse

Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

ads

Collapse

Latest Topics

Collapse

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                      X