Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group

Hi All

For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

Why did the chicken cross the road?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Why did the chicken cross the road?

mi did a look inna wi library an mi find dis classic on di shelf [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

Posted by ackeegirl on September 23, 2002 02:02 PM

Sista Beluved would say: And God came down from de heavens, and He seh unto de chicken, "Thou shalt cross the road." And de Chicken crossed the road, and dere was much rejoicing.

ep would say: De fact dat yuh thought dat de chicken crossed de road reveals your underlying sexual insecurity

BruckBak Give me ten minutes wid de chicken and mi will find out.

..ok...your turn....

Posted by RichD

Marcia..because the chicken read the rules

Posted by Elsie May King

Afta noon AG...my chicken betta nuh crass nuh road unless wan cock chicken deh ova deh...watse a time fi crass anyroad hif nutten nah guh gwaan..

Posted by SueSumba

Mutty would seh:

In ancient Babylon when the hanging gardens were constructed there was an urgent need for chickens in the rosicrucian sect, therefore chickens were imported about 890 BC and to this day they're still crossing the road.

Posted by ackeegirl

RichD Because dats de only kinna trip de Establishment woulda mek it take.

Posted by BrukBak

Bill Clinton: I did not cross the road with THAT chicken.
    However, I did ask Vernon Jordan to find the chicken a job in New York.

Pat Buchanan: To steal a job from a
    decent, hardworking American.

L.A. Police Department: Give us
    five minutes with the chicken and we'll find out.

Saddam Hussein: This was an
    unprovoked act of rebellion and we were quite
    justified in dropping 50 tons of nerve gas on the chicken

Freud: The fact that you are at
    all concerned that the chicken crossed the
    road reveals your underlying sexual insecurity

Posted by ackeegirl
    Sue Sumba It was ah government conspiracy.

Posted by SueSumba
    Aimelongname would seh:

The chicken crossed the road to serve his slavemasters.

Posted by ackeegirl

dahjah woulda seh: de road represents de black man. De chicken crossed de "black man" in order fi trample him and keep him down.

Posted by Queen
    Aimelongname would say, the Ebonites and Mongolians aren't looking out for each other and coerced the chicken to go on the other side where the Rhize People and the Menke Menke slave masters rule DWL!

Posted by SueSumba
    Grandma2
    The chicken crossed the road to DWL

Posted by Queen

Sukuna would say, the obeah tranga pan di odda side ah di road

Re: Why did the chicken cross the road?

[img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

Comment

Thanks Portmore

That was a classic. [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]

Is a pity these miserables bout di place don't know how to have fun.
      7/5th of all people do not understand fractions.

Comment

Posted by ackeegirl

di labarites pon di board woulda say: Light ah cankle, sing a sanky and find it’s way back to the other side ah di road.

kingy woulda say: you tell me

j-kid, the computa wiz woulda say: dem juss released de new Chicken 2003, which will both cross roads AND balance yuh checkbook, though when it divides 3 by 2 it gets 1.4999999999

Posted by Elsie May King
        Jackie wood say: what the bloody hell!!!! FYAHHHHHHHHH Fi halll white meat!!!!!

Posted by SueSumba

Kum Tecky would seh: Mi hungry bad - dah wan deh naw get weh tiddeh

Posted by ackeegirl
        craven Tiffy woulda say: Mi nuh care. Catch it. Me need its eggs fi mek me omelet.

Posted by SueSumba
        REV JAMES would seh:

Acts 1:2,
        The chicken were to cross the road for a chicken ten years younger than his wife

Posted by ackeegirl
        Logical MarieK woulda say: De chicken, being an autonomous being, chose fi cross de road of his own free will. As long as him observe di road rules.

Posted by RichD
        Mutty would sey: i dont know, but you know when i was at walmart last night........

Posted by Queen

Wendy wouldda seh ediat farrin fowl dat, If ah did one yaad fowl him woudda hap on pan di back ah one dumpa truck and hap aff when di truck reach di odda side.

Posted by Ms Portmore
        The chicken crossed the road not because he wanted to but because he knew that the land of opportunities was on the other side. The chicken was therfore forced to cross the road by the system. He crossed the road but he really didn't cross the road. He was kicked over on the other side by the PNP and JLP of the farm house.

Posted by Queen
        Jazz wouldda seh SASCRISE!Unu noh si di fowl ah crass di street! oy deh ol if yuh noh mine sharp truck will lick yuh down.

Posted by SueSumba

Flegist would seh:

Das Huhn besteht nicht.

Comment

Comment

Posted by ackeegirl

Ensom woulda seh: mek di chicken cross di road if him want...plenty lizzad over deh ah wait fi him.

Posted by TiffyTaffy
            :

Originally posted by ackeegirl:
            carven Tiffy woulda say: Mi nuh care. Catch it. Me need its eggs fi mek me omelet.
            Yuh daym rite!! [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]

An Chickie would say......cawse di tuncawn meal wey di fawma crass di road di ah cook look bettah dan wey mi hab yahso.

No wait.....shi woulda sey, see dat daym Lye Arde ooman, mek mi crass an lik har dung.

Too bad chicken cyah drive cyar.

Posted by neutral

westdide wandering...."chicken crossed road trip report"

spirituality......and lo and behold god sent forth the chicken across the road.

general discussion.....the chicken crossed the road,it had no brawtupsy...dwl,boal,lol.

deark....the chicken crossed the road,will it be ok. [/b]

Posted by ackeegirl

and chickie woulda say: was dat a male chicken? and wat was it wearing?

and Magic the pilot woulda say: at how many hours did di chicken cross di road and why him neva hire me fi fly him cross di bawdah?

Posted by SueSumba
            Cntry would seh: Dat deh fowl pretty fi chroot.

Posted by MarieK
            BigBooie: mi seh a wan fat piece a chickin yu nuh but she juss a crass di road caw she want mi fi falla har nat a ting, mi nah go deh so

Jackie: dyam renkin chickin a chroo mi deh pon di sed side him crass? Mek him go weh

Yaadie: Woiii, mi bodiee, why di chickin a crass di road

Jahlive to Bim: Pawdy yu nuh see di chickin weh we tief fi cook layta a run weh, go ketch him

Capitall: Well it was a very fit chicken and probably needs exercise

Posted by ackeegirl

QK: di chicken crossed the road because that's where all the men are! it's logical

Posted by BrukBak
            HO: He crossed the road because he was on the worng side of the American/Canadian border....

Posted by ackeegirl

Mountaingal: mi nuh care if him crossed and decide fi stay as long as him was carrying a book fi read.

Posted by SueSumba
            Reggae+
            He crossed the road to avoid paying taxes on the other side.

Comment

[img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] waaaiiiieeeeeeeee AG miss yuh bad bad
              Today is the tomorrow that you were worried about yesterday. Was it worth it?

Comment

http://www.jamaicans.com/bm~pix/a4064~s200x200.gif
                in Memory of Marcia “Ackeegirl” Davidson

Comment

it nuh dun yet [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

Posted by BrukBak

Mutty:It may very well have been one of the most astonishing events to grace the annals of history. An historic, unprecedented avian biped with the temerity to attempt such an herculean achievement formerly relegated to homo sapien pedestrians is truly a remarkable occurence.

Posted by TiffyTaffy
                  quote:

Originally posted by BrukBak:
                  Mutty:It may very well have been one of the most astonishing events to grace the annals of history. An historic, unprecedented avian biped with the temerity to attempt such an herculean achievement formerly relegated to homo sapien pedestrians is truly a remarkable occurence.
                  Who ago believe dis come outta Mutty mout? :langkissteet:

Posted by Jackie
                  sukuna De chicken crossed the road because it wanted to bleach itself in de hopes of getting a man chicken

~~~~waaaiiiiiiiiiiieeeee~~~~

DearK the chicken crossed the road because it was feeling romantic.

~~~~~waaiiieeeeeeeeeeeeeee~~~~~

Witchy Ooman The chicken crossed the road because Donald Trump was on the otherside and *she* just knew that *he* wasn't trying to avoid *her*.

jedi The chicken crossed the road to get away from neutral.

neutral The chicken crossed the road to get away from these bullocking Christians.

~~~~waaiiiieeeeeeeeeeeeeee~~~~~

kingy the chriken cross the road to gat away form ish

Big Booie Yuh waa si say de chicken did too pyaa pyaa yah man, an ie crass de road caw de wifey neahly lick im wid de cyar, an me have a feelin say im did tink say me woulda did diam im...knoaaahhhhhh

~~~~waaaaiiiieeee mi belly~~~~~

Posted by sunshinechic2002

Girl6® to change names and cross back as someone else

Posted by J-kid, a.k.a., ja-kid
                  Di chicken first crossed di road fi avoid Jackie's acid tongue and den cross back, because Grandma2 did ah try fi ketch har fi mek some jerk chickin fi bashment. Den shi cross back again because shi know dat BrukBak wi rooks anything dat moves an is still breathing.

Posted by ackeegirl
                  Ackee and Saltfish Forum:di chicken crossed di road! yuh kidding me! yuh mean one escape di chapping block!

Posted by QK

Bim Him did crass di road fi ketch a feel up.

Posted by SueSumba
                  neutral:
                  The chicken crossed the road to deny the existence of God

Posted by ackeegirl

Jamaican Politrix Forum: di chicken crossed di road because him is a darn sellout..him turn laborite and ah run from progress!

Posted by QK

Mitytone Di chicken crass di road fi use di tilet.

Posted by Docktah Ackeegirl - ER Private Message seh: di chicken crossed di road because it tyad ah di secrecy

Posted by Nurse MarieK Marcia : Chicken you have a PM. Please cross the street to retrieve it. Thank you

Posted by SueSumba

Redhott/MUSLIMA seh:

The chicken knows it's place as a Muslim fowl and was walking ten paces behing her muslim cock and he was crossing the road and she had no choice but to follow.

Posted by Nurse MarieK
                  Sabre: It is because the chicken was not happy with his/her appearance and that is why it chose to cross the road, it was in denial

CBSChick: he had problems with his inlaws, neighbors, co-workers, doctors, lawyers, nurses, friends, strangers, pickneys, all animals and anything remotely human. The chicken had issues with everything on this side of hte road and cyaan stan nuttn and nobaddy ova dis side so that is the real reason he crossed to the other side cause him cyaan bodda

Yaadie: waiii di chickin boddieee

Comment

Posted by an nuh me dweet chickie
                    me deh yah a dead wid laff unno good nuh blouse and skirt

all di same di real reason why chickie cross di road a cause brukky di deh pon di next side

Posted by Misty

De chicken cross de road wid a cutlass cause she see her roosta ova de a hugup wid aneda chicken

Posted by an nuh me dweet chickie

di chicken cross di road cause fi har rookster neva did a gwaan wid nutten so she go check joe rookster pon di next side

Posted by SueSumba

Rivamuma seh:

Di chickin crass di road saika Tuffgong and QK deh and Tuffgong deh wid Ackeegirl and Ackeegirl deh widh Reggaeplus and Reggaeplus deh wid Grandma2 and deh havving di orgy on di odda side.

Posted by QK

Grandma2: Di chicken crass di road fi get in di dutch pat wid:
                    3Tbs. CurryPowder
                    2 onion,
                    4 stalks thyme
                    2 stalks garlic
                    2 Whole Scotch Bonnet pepper
                    black pepper and salt
                    2 Small carrots cut in slices (Optional )

Posted by Zeko
                    (Member # 3734) on September 24, 2002 04:17 PMSeptember 24, 2002 04:17 PM:

Di chicken cross di road because him see di pot ah water, di basket and di knife...

Whats for dinner...????!!!

Posted by moni_q

Originally posted by QK:
                    Grandma2: Di chicken crass di road fi get in di dutch pat wid:
                    3Tbs. CurryPowder
                    2 onion,
                    4 stalks thyme
                    2 stalks garlic
                    2 Whole Scotch Bonnet pepper
                    black pepper and salt
                    2 Small carrots cut in slices (Optional
                    u fegat de add DWL DWL

Posted by Docktah Ackeegirl – ER
                    di chicken crossed the road to hide until after Thanksgiving

Posted by Irie Dawta
                    De chicken crossed the road because she wanted to (((hug up herself))).

Robert DeNiro:

"Oh, ay, who the [email protected]#$ you callin chicken - eh?"

Donde' esta los huevos de la pollo?

Posted by Docktah Ackeegirl - ER
                    di chicken crossed the road because she neva sure who came first..she or di egg

Posted by QK

Kingy lol Di chicken crass di road fi get a bettah look at di anaconda.

Posted by CandyCane
                    I don't know why the chicken cross the road, but when she came back I was DWL.
                    Daymn, the is one of the funniest post I have ever read. QK, Akee, Neutral. too wild..... [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]

Posted by Nurse MarieK

R+ - I don't know why the chicken cross the road but I am crossing to get a bokkle of J Wray and one of his nephews

Posted by moni_q
                    Flames de chicken cross de road because she was me fren an den we go a jamaica an she teef me red snake skin boots..and she know i was gonna beat her!!

Posted by Simmy

WENDYDi chicken (yaad fowl) crass di road caw shi a run fram di farrin fowl an him karouches, shi sey shi wan go bak a yaad, shi a :kissbeak: an a sey shi naw tan a farrin a tall, ei too cowl.

Posted by It's Good to be Home (TiffyTaffy)

Originally posted by Irie Dawta:
                    Donde' esta los huevos de la pollo?
                    Los huevos estan comida para Tiffy.

Posted by LINDA
                    *kissbeak* ~DWL~ @ Simmy

[img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]WL

Comment

Portmore : di chicken cross di road [img]/forums/images/graemlins/confused.gif[/img] a how cum me miss dat
                      Today is the tomorrow that you were worried about yesterday. Was it worth it?

Comment

[img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] Lawd Portmore! Yuh love di archives eeh???
                        Tonk Gawd fi dat!

Mek mi see AckeeGirl smilin down pon all a wi!!
                        http://www.clicksmilies.com/s1106/na...smiley-015.gif
                        http://img.photobucket.com/albums/v7...1HAM2WHT_l.gif

Comment

Originally posted by Q.K:
                          [qb] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] Lawd Portmore! Yuh love di archives eeh???
                          Tonk Gawd fi dat!

Mek mi see AckeeGirl smilin down pon all a wi!! [/qb]
                          fe real (((QK))) fe real, btw...a when u come back...or u neen go again.., ????

((((Portmore))) gwaan chooo my girl,

(((((AG)))))) RIP
                          “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

Comment

Mi come back pon Chewsday evelin.... chrip too shawt. But mi wi tell yuh sinting good wha gwaan when nex mi see yuh! [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/wink.gif[/img]
                            http://www.clicksmilies.com/s1106/na...smiley-015.gif
                            http://img.photobucket.com/albums/v7...1HAM2WHT_l.gif

Comment

dats a biggg 10/4, [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/wink.gif[/img] (((QK))))

btw (((((Paady))))) a dat u deh home a duh tiday.., [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]
                              “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

Comment

Welcome to vBulletin!

Collapse

Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

ads

Collapse

Latest Topics

Collapse

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                              X