Announcement

Collapse

Boardite Facebook Group


Hi All



For those boardites who are facebook we have a Boardite Facebook Group. Be sure to check it out.
See more
See less

Words of Wisdom - Yaad Style

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Words of Wisdom - Yaad Style

    Originally posted by countrygrl:
    [qb] MsCtry:

    Me is a bonafide country girl hailing from the majestic parish of St. Elizabeth. So do u pass the test for a country girl. Bet u is a Kingstonian trying to act country. [/qb]
    [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]
    “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

    Comment


    • #32
      Re: Words of Wisdom - Yaad Style

      so whey di tes deh?
      When its hot in the jungle of peace I go swimming in the ocean of love.....

      Comment


      • #33
        Re: Words of Wisdom - Yaad Style

        Originally posted by Chef Donjuan:
        [QB] If de goat dem knu how big im batty hole wuz, im wud not haf swallowed the mango seed!
        [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]
        "I'll do anything for love, but I wont do THAT! "
        -Meatloaf

        Comment


        • #34
          Re: Words of Wisdom - Yaad Style

          Originally posted by RichD:
          [qb] so whey di tes deh? [/qb]
          u luv fe talk een, [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]

          so come up wid a test nuh, [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]
          “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

          Comment


          • #35
            Re: Words of Wisdom - Yaad Style

            Originally posted by MsCtry:
            [qb]
            Originally posted by RichD:
            [qb] so whey di tes deh? [/qb]
            u luv fe talk een, [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]

            so come up wid a test nuh, [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img] [/qb]
            Question 1: how much eye coconut have?
            Question 2: do yuh give cow water a morning time or a evenin time?
            Question 3: which side do you sit on to milk a goat
            Question 4: If a bull a chase yuh how yuh get wey?
            When its hot in the jungle of peace I go swimming in the ocean of love.....

            Comment


            • #36
              Re: Words of Wisdom - Yaad Style

              Originally posted by bandido1:
              Originally posted by Chef Donjuan:
              [QB] If de goat dem knu how big im batty hole wuz, im wud not haf swallowed the mango seed!

              [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]
              ohhh fawt....me never see dat.., [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] ~~~wooooiiiieeee~~~~~
              “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

              Comment


              • #37
                Re: Words of Wisdom - Yaad Style

                Originally posted by RichD:

                Question 1: how much eye coconut have?
                coconut nuh have eye, it have mouth, **duuhhh****

                Question 2: do yuh give cow water a morning time or a evenin time?
                everybody know a evening time, [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]

                Question 3: which side do you sit on to milk a goat

                anyside closest to him batty.., [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]

                Question 4: If a bull a chase yuh how yuh get wey?
                run like Quarry.., why u waan tap up deh an argue wid him, [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]
                “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

                Comment


                • #38
                  Re: Words of Wisdom - Yaad Style

                  RichD:

                  That's a good test? So u pass it? Wha bout u MsCtry?

                  U all cracking me up.
                  Its good to do good.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Words of Wisdom - Yaad Style

                    u ketch me maam, [img]/forums/images/graemlins/wink.gif[/img] u right....me bawn and grow a Hagley Pk Rd, Kgn 11, den right before me come a farrin, me father migrated to Linstead, so dere, me now have a likkle country inna me,

                    so maas rich, how me duh pon me test sah, me pass.. [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]
                    “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

                    Comment


                    • #40
                      Re: Words of Wisdom - Yaad Style

                      Originally posted by MsCtry:
                      [qb]
                      so maas rich, how me duh pon me test sah, me pass.. [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [/qb]
                      yuh haffi go fi supps
                      When its hot in the jungle of peace I go swimming in the ocean of love.....

                      Comment


                      • #41
                        Re: Words of Wisdom - Yaad Style

                        Originally posted by iluvportland:
                        [qb]
                        Originally posted by bandido1:
                        [qb] Backa dawg a dawg; in front a dawg a Missa dawg! [/qb]
                        eeewww!! Das nasty! [/qb]
                        all it means is that when a person is not around, people say all manner of things about them..sometime not so nice things

                        but usually when they are in earshot..the talk is more moderate and complimentary [img]/forums/images/graemlins/wink.gif[/img]

                        [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]
                        Fiyah Bun ..

                        Comment


                        • #42
                          Re: Words of Wisdom - Yaad Style

                          Originally posted by MsCtry:
                          [qb]
                          Originally posted by RichD:

                          Question 1: how much eye coconut have?
                          coconut nuh have eye, it have mouth, **duuhhh****

                          Question 2: do yuh give cow water a morning time or a evenin time?
                          everybody know a evening time, [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]

                          Question 3: which side do you sit on to milk a goat

                          anyside closest to him batty.., [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]

                          Question 4: If a bull a chase yuh how yuh get wey?
                          run like Quarry.., why u waan tap up deh an argue wid him, [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]
                          [/qb]
                          Country coconut have three yeye and if bull ah run yuh dung yuh fi liff up yuh frack and show im yuh red baggy. Aldoah ah waan feel seh yuh woulda betta aaf run like quarry [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

                          Comment


                          • #43
                            Re: Words of Wisdom - Yaad Style

                            Howdy an Tenky bruk noh square...

                            *(mi noh know wah dat mean)* [img]/forums/images/graemlins/confused.gif[/img]
                            "I'll do anything for love, but I wont do THAT! "
                            -Meatloaf

                            Comment


                            • #44
                              Re: Words of Wisdom - Yaad Style

                              Well...tanx fah di explanation as mi nevah hear of such. [img]/forums/images/graemlins/smile.gif[/img]
                              Hurt people, hurt people.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Words of Wisdom - Yaad Style

                                a soh ie go (((((Jedi))))) 3yey3 , ~~~waaiiieee~~~ next time a gween look good, and bout de bull, a how me fegat bout de red baggy.., depends pon de bull dow, me naave time a show him baggy, me a get whey.., [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

                                maas Rich, u is a ruff teacher, [img]/forums/images/graemlins/frown.gif[/img]
                                “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

                                Comment

                                Welcome to vBulletin!

                                Collapse

                                Welcome to your vBulletin forum! You can click "Edit Site" above for site administration options.

                                ads

                                Collapse

                                Latest Topics

                                Collapse

                                Trending

                                Collapse

                                There are no results that meet this criteria.

                                Working...
                                X